"Csak olyan istenekben hinnék akik, akik táncolni tudnak."

2010. február 1.

Tél van

Vasárnap. Itt jön... Jegenyij Griskovec - Tél. Két katona és egy földöntúli lányka meséje a barátságról, szerelemről és kitartásról. Rendezte Béreslaci. Játsza, Kicsicsongi, Bömbike, és én. A helyszín a gyergyói Figura, stúdióterme. Időpont 2010. feb. 7 este 19 óra. A helyek száma korlátozott. Következő előadások: február 9-én, kedden este 7 órától, február 14-én, vasárnap este 7 órától, február 18-án, csütörtökön du. 4 órától és február 25-én, csütörtökön ugyancsak du. 4 órától. Nos szóval gyertek, csak gyertek.

Ha az lennék, ami a Második katona, akkor az szeretnék lenni, aki most vagyok. Ha meg magam vagyok, akkor a Második katona szeretnék lenni. Tehát én magam egy Második katona vagyok, miközben szeretnék magam lenni.



"A lelked a dallam, a tested a ritmus, az elme az rím, ez zenebuddhizmus"
K.B.Gabor

2 megjegyzés:

Merza Inez írta...

Gábor, ha ez a Tél plakátja, akkor el kell árulnom neked, hogy összevissza rohangálok a boldogságtól, hogy mégsem ül átok a plakáttervezésen!
Puszii
MerzaInez

kolozsiborsosgabor írta...

Na jól van, örülök hogy tetszik. De el kellene jönni megnézni az előadást is:D