"Csak olyan istenekben hinnék akik, akik táncolni tudnak."

2009. október 15.

Kollokvium


































Huhh... Ugy erzem errol irni kell, mert megerdemel ennyit. Ja meg persze Kata is kerte, hogy irjam bele. Nem tudok mit mondani az egeszrol... Nekem elmeny marad mindenkeppen, amit kocsmaasztal mellett meg sokat fogok emlegetni es nemcsak. Kilenc nap alatt sok, erdekesebbnel erdekesebb embert ismertem meg akik ugy erzem megmaradnak jo ismerosnek. Buli, megfazas, buli, eloadasok, buli, koncertek, buli verekedes, buli, buli, buli... Szeretnek sokat dolgozni ilyen csapatban, na persze nem mintha nem volnak megelegedve a magam csapataval, csak ez valahogy mas, uj. Aztan mindenki Zsigmond gyuruben tavozott. Gratula Kollokviumot minden evben. Ez legyen az uj szlogen: egyutt egy Kollokviumokkal teli vilagert!

Egyutt egy ekezetek nelkuli vilagert!
K.B.Gabor

2 megjegyzés:

lola írta...

Gaaaaabor, ez a bejegyzes nagyon jol esett nekem :D
pusziii :*

zsandr írta...

nekem is!!!!! :) es sztem is jofejek voltak mind. :P (veleddel egyutt)