"Csak olyan istenekben hinnék akik, akik táncolni tudnak."

2010. március 16.

A mérges Mc

Rrrrrrrrr! Ma nagyon rossz reggelem van. Amit felkeltem és mindennapi, reggeli sétámat akartam megtenni az internet világában, az Iwiw üzenőfalamon a következő videóra lettem figyelmes:


Nos hát mindenki döntse el, hogy mit és hogyan érez a videóval kapcsolatban, de én egyszerűen felháborodtam és megijedtem. Ez nem "jobbik", ez a fasisztábbik. Nem fér a fejembe az, hogy, hogyan lehet egy ilyen videvóal manipulálni az embereket. Én egy ilyen "kampányvideó" után, nemhogy, nem szavazok egy ilyen pártra, hanem meg is gyűlölöm őket. Értem én, hogy nekünk nagy "szabadszájú székelyeknek" mennyire fontos, (vagy nem is biztos hogy fontos)hogy Magyarországon egy jobboldali párt választódjék meg. Értem én, hogy Gyúrcsány Ferencet vagy Bajnai Gordont nem szeretjük. Értem én azt is, hogy Orbán Viktor egy kedves "székelyszerető" ember. De mégsem értem... Soha nem volt titkolt dolog, hogy magam politikailag is kissé balos vagyok. De persze ezért sohasem taszítottam el magamtól a jobbik kampányait. Mostmár kezdek megijedni az emberbutítástól. Nem értek én politikához sem komolyabban, de ha józan eszemmel gondolkodom akkor sem tud meggyőzni egy ilyen videó... és itt nem pártokról vagy emberekről van szó. Itt magáról a képanyagról van szó, az elborzasztó zenéről és hangról a videón belül. Miért jutottnk idáig, hogy csak akkor hat ránk valami ha agresszív, fenyegetőző, vagy baljós. Lassan már az ember az ebédjét sem tudja megenni, ha közben nem folyik a vér.

(elnézést kérek, ha valakit politikai nézeteiben sértek, nem ez volt a célom)

"A lelked a dallam, a tested a ritmus, az elme az rím, ez zenebuddhizmus"
K.B.Gabor

1 megjegyzés:

Réka. írta...

szerintem inkább ne nézd meg az iwiw üzenőfalat. agyrohasztó dolgok vannak néha ott. lásd ez a videó. elég gyászos!