"Csak olyan istenekben hinnék akik, akik táncolni tudnak."

2009. november 1.

Megemlekezem

November 1., Halloween, gyujtogatás, gyertyazas... meg hasonlo megnevezese a napnak. Szerintem ez a nap ennel sokkal tobbrol szol. Egy olyan nap amin emlekezned kell arra ami fontos vagy fontos volt. Ma kisetaltam az ormeny temetobe es meggyujtottam egy gyertyat Pall Gyorgy sirjanal. Nem, nem volt ismeros. Nem is ismerost kerestem, egyszeren egy gyertyat akartam gyujtani es uldogelni, valaki olyan mellett aki mar sokkal tobbet tud mint barki mas az elok kozul. Csak gyujts egy gyertyat es adj egy percet ennek a gondolatnak...

Egyutt egy ekezetek nelkuli vilagert!
K.B.Gabor

9 megjegyzés:

demkata írta...

Este megyek gyertyázni. Köszönöm.

kolozsiborsosgabor írta...

Oke, egeszsegedre.

Névtelen írta...

Tetszik a heti zeneajanlod:) olyan dalokat hallgathatok meg,amiket eddig nem ismertem,de k..a jok:)koszi

Névtelen írta...

En sem szeretem borom feluleten a szorszalakat, ezert teljesen epilaltattam magam. Teljesen, azaz meg a szemoldokom, szempillam, hajam is mind kitepettem.

Névtelen írta...

Akárhogy számolom, de november 14.-től december 31.-ig csak 47 nap van, feltéve, ha valóban minden nap próbával telik el. Nem tudom, kitől tanulta ezt, állitólag Tompa Gábor volt az osztályvezetője, midőn a szakmai minimum 60 próbanapot ir elő, ez alá nem ereszkedik 1990 óta Kolozsváron Tompa Gábor, de 2000 óta Sepsiszentgyörgyön Bocsárdi László sem. Látni is az eredményt: évi egy dijazható előadás. (az UNITER által, nem ilyen-olyan szedett-vedett lokális feszt' iválocskák által...) S még csodálkozol, hogy miért nem jöhet létre egy I. osztályú előadás? Dr. Kövesdy István soha nem is hozott létre ilyesmit, miért hozna épp most létre? És épp Gyergyószentmiklóson, ahol köztudott, amiolta szinház van, egy I. osztályú előadás nem jött létre, tehát... Marad a középszerűség langy kényelme... Mert én biztos, hogy nem nézem meg!

kolozsiborsosgabor írta...

Ki nem szarja le, hogy mennyi idő van! Nem muszály megnézni, nem kötelező. Mióta etalon Tompa, meg Bocsárdi, már elnézést?

Névtelen írta...

Khm... Hümmm... Nyilván, ha fellépésenként kapnád a lóvéd, mindjárt nem irnál ilyesmit, és érdekelt lennél előadásaid sikerében, mint Shakespeare... Bár az is igaz, hogy Athénban Periklész idején úgy elverték a rossz szinészeket, hogy azok életükbe többet nem merték Athénba tenni a lábuk. De ez nem a te eseted, hisz te egyelőre havi fixumot kapsz, s Gyergyószentmiklóson mégsem a mindenséggel méred magad???

kolozsiborsosgabor írta...

Nem értelek... Most igazából mivel van bajod?

Névtelen írta...

Az erdélyi magyar szinház középszerű változataival...