"Csak olyan istenekben hinnék akik, akik táncolni tudnak."

2009. május 16.

Mintha valami surgetne

Az utobbi idoben rengeteget utazgattam, Csikbol Gyergyoba, Gyergyobol Udvarhelyre, Udvarhelyrol Csikba, aztan megint Gyergyoba es onnan Vasarhelyre stb... Szoval nem sok idom maradt megallni es irni. Volt egy sikeres eloadasa a diakoknak a Salamon szinpadan. Megcsinaltuk az ismert szekely-magyar nyelvlecke színpadi változatát. Gratulalok nekik. Sajnos errol felvetelt nem tudok kozolni mert elfelejtettem bekapcsolni a kamerat.

Most Udvarhelyen vagyok, de itt sem sokaig maradok mivel vasarnap Vasarhelyen meg szeretnem nezni a gyergyoiak Leonce es Lenajat. Szoval ujabb utazas kovetkezik. Szeretek utazni csak most kicsit sok volt egyszerre az ide-oda jarkalasbol.

Mostanaban azt almodom, hogy meggyogyult a labam es ujra tudok rendesen jarni es szaladni. Hianyzik mar a szaladas, meg a szabadabb jaras. Mivel ez nem megy ilyen egyszeruen, mint almomban gondolom ezert meg sok helyre fog a manko elkiserni.

A tegnap bent voltam a gyergyoiak probajan. Dobrei Denes tart nekik workshopot. Nagyon megkivantam a munkat toluk. Remelem mar a jovo evadban bekerulok az eloadasba. Addig marad a mukedveles es a terdem hajlitgatasa egyre tobbet es tobbet.

Egyutt egy ekezetek nelkuli vilagert!
K.B.Gábor

Nincsenek megjegyzések: