Amor omnia |
Zeneszerző |
Cári Tibor |
Jelmeztervező |
Albert Alpár |
ügyelő |
Deák Irén |
Fotók |
Nagy József |
Szereplők: |
Kiss Attila |
Kocsárdi Levente |
László Pecka Péter |
Lőrincz Rita |
Magyari Etelka |
Molnár Róbert m. v. |
Molnos András Csaba |
Szilágyi Ágota |
Tar Mónika |
Tankó Erika |
Nagy Sándor |
Páll Anikó Katalin |
Vass Richárd |
A marosvasarhelyi eloadas utan, furcsa erzesem tamadt az eloadassal kapcsolatban. Rengeteg elmenyt es izgalmat ad es megis mintha hianyozna belole valami. Az udvarhelyi eloadas utan, amit persze nem a megfelelo kornyezetben kellett jatszaniuk a szineszeknek, (erthetetlen okok miatt) mar kezdett kikristalyosodni nehany problemam az eloadassal kapcsolatban. Az elso es legnagyobb problemam az az ismetlodes volt. Arra gondolok, hogy nehany helyen tulnyujtott jelenetek kisse lassuva es unalmassa teszik az eloadast egy ido utan. Persze minden jelenetben megtalaltam azt a friss dolgot ami lekotott, csak sajnos nem elge hosszu idore, sajnos a jelenetek tulnyujtottsaga miatt lankad a nezo figyelme (ez meg tudjuk, hogy hova vezet). A masik problemam az pont az ami onmagaban az eloadas mozgato rugoja. A fenyek..., illetve az arcokra eso fenyek. Valahogy elvesz az erzelem a fenyek mogott vagy miatt. Neha hianyoltam az arcokon az erzelmeket, amik persze ott voltak (vagyis gondolom ott voltak) csak a fenyek miatt ugy tunt mintha nem volnanak, ettol olyan gepiesse teve az szineszeket. De onmagaban egy gyonyoru eloadaskent marad meg a fejemben az Amor omnia. Mindenkinek batran tudom ajanlani aki a latvany es forma rabja, es nem csak.
Egyutt egy ekezetek nelkuli vilagert!
K.B.Gabor
2 megjegyzés:
Nem használjuk ugyanazt a szót tízszer egy gondolatban.
Jogos...
Megjegyzés küldése