"Csak olyan istenekben hinnék akik, akik táncolni tudnak."

2011. május 30.

Mintha nem a régi voln(ál)ék

Márciusban írtam utoljára. Az jó sok. Azóta sok minden történt, nem részletezem mert nem fontos. Úgy döntöttem újra visszaállok a blogolásra. Vagy azért mert hiányzik, vagy csak mert rendet kell raknom az életemben. Mostanság borzasztóan unok mindent, a munkától, a pihenésig. A tegnap azon tűnődtem, hogy vajon mi jár egy most végző diák fejében, hogyan látja a dolgokat és, hogy én anno, hogy gondolkodtam. Ez csak azért jutott eszembe mert egy banketten voltan, és valahogy azt éreztem, hogy ezek a diákok nem tudnak élni, vagy legalábbis nem találnak egy utat maguknak. Egy sráccal ismerkedtem meg aki nagyon szimpatikus volt egy igazi multilateral dezvoltat :), jó neveléssel, jó humorral, jó érzékkel megáldva. Olyan jól eső érzés volt, hogy akadnak az új generációkban ilyen emberek. Nem akarok én senkit bántani, de mégis olyan furcsa ez az egész. Nem tudom, hogy én változtam-e vagy a világ de nem jó irányba.

Ki kellene mozdulnom Gyergyóból, de sajnos még nincs időm rá. Valami csendes hely hiányzik, de most rögtön!


"A lelked a dallam, a tested a ritmus, az elme az rím, ez zenebuddhizmus"K.B.Gabor

Nincsenek megjegyzések: