"Csak olyan istenekben hinnék akik, akik táncolni tudnak."

2010. december 27.

Köszi

Szia Te!:)
Olvastam a blogbejegyzésed, s előbb csak egy kommentet akartam írni hozzá de annyi minden eszembe jutott közben, hogy inkább így. Most lehet, hogy hülyének nézel, vagy nemtommivan, de most ez így jön, s akkor írok:)
Egyetértek a mindenki hazudik dologgal, mert így van és kész. Csak. A nem-beszélgetős részhez annyit, hogy ha hazudsz is beszélj. (ezt már annyira rég el szerettem volna mondani neked, mert tényleg sosem beszélsz "igazán", pedig...) Rakd össze magad ezekből a hazugságokból és ezen a rendszeren belül nyugodtan hazudhatsz tovább. Csak add meg a lehetőséget a többi hazugnak, hogy komolyan vegyék a hazugságaidat. Szerintem jó játék, és lehet úgy játszani, hogy ne bántson senkit. És valójában mindenki ezt játssza. S egy idő után az is lehet, hogy valami igazság kezd kialakulni a hazugságokból. S ha nem is teljes igazság, de valami olyan dolog, ami jó. Ha csak egy kicsit is, de jó. Az egyetlen igazán szabad dolog az emberben, hogy beszélhet. És a hazugságaiból is ki lehet rakni valami igazat.
Lehet, hogy ez így mind hülyeség, meg közhelyes, vagy bármi, csak eszembe jutott, s leszek annyira őszinte, hogy elküldjem ezt a levelet neked.

Azt hiszem:)

Minden esetre, ha el sem küldöm végül ezt a levelet, akkor is köszönöm ezt a bejegyzést. És örülök, hogy kicsit őszinte voltál.

Minden előítéleted meg előítéletem ellenére nagyon boldog karácsonyt kívánok neked.:)
Mondta Kata

Megjegyzem: amúgy nagyon köszönöm!
"A lelked a dallam, a tested a ritmus, az elme az rím, ez zenebuddhizmus"K.B.Gabor

Nincsenek megjegyzések: