"Csak olyan istenekben hinnék akik, akik táncolni tudnak."

2009. április 18.

Odif

Egy ujabb Orszagos Diakszinjatszo Fesztivalt erhettem es elhettem meg. Teljesen feltoltodottnek erzem magam. Rengeteg eloadast lattam az utobbi ket napban. Volt koztuk egeszen kivalo is, bar neha azert halalra tudott untatni nehany rosszul, vagy eppen semmilyenre sikeredo eloadas is. De osszesegeben ugy erzem egy sikeres Odifot konyvelhetett ugy a diaksag, mint a vezetoik. Rengeteg vitaban volt reszem szinhazrol, eletrol, de legfokeppen emberekrol, ami ujabb tovabbgondolasra es ujraalkotasra kesztette az agyamat. Orulok a megszerzett harmadik dijnak, es kifejezetten orulok az alakitasi kulondijnak is amit a csapattal magunkenak tudhatunk. Csak gratulalni tudok nektek!



Egyutt egy ekezetek nelkuli vilagert!
K.B.Gabor

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

:) heh. Ez mind tenyleg orvendetes, kiveve ami nem . :) kelemmes csalodas volt az egesz vegkifejlet szamomra. De a te kozbenjarasod ugy erzem rengeteget segitett, meg akkor is ha javareszt nem minden jott ossze amit utolso napon megbeszeltunk. Megis az a teny, hogy vmi ertekelendot lattal a munkankban, erott adott mindenkinek. Egyszoval kosz.
Jomagamam nagy faba vagtam a fejszet. Azzal a gondolottal gazdagodtam, hogy ha lehet inkabb rahagyom a szakertokre az effajta szerzoi munkat, mert ha>>>> NEM SZOL SZAM, NEM FAJ SZERSZAM.
udv
Katalin GRRRRR