"Csak olyan istenekben hinnék akik, akik táncolni tudnak."

2009. március 28.

Harom hete eloszor

Harom hete eloszor, hogy kileptem ugymond a nagyvilagba. Na jo ne tulozzunk. Voltam Gyergyoba es megunnepeltem a szinhaz vilagnapjat. Megneztem a lennebb emlitett Leonce es Lena bemutatojat. Hogy, teszett vagy nem tetszett azt nem taglalom mert amugy csakis elfogultan tudnek beszelni rola, meg aztan a sajat kollegaimat nem fogom mar kritizalni a blogomon, hiszen barmikor olvashatjak aztan meg jol megharagszanak. Ugye? :) Na jo a lenyeg annyi ebbol,hogy jol esett latni oket meg beszelgetni egy kicsit. Legalabbis kimozdulni mindenkeppen. Varom mar hogy visszamehessek. Hianyzik a munka. Nos kedves kollegaim, jo munkat a kovetkezo darabhoz! Aztan jovok. Jah es gratulalok a tegnap estehez. En jol szorakoztam. Ajandekba nektek egy jelenet az emlitett darabbol.



Egyutt egy ekezetek nelkuli vilagert!
K.B.Gabor

Nincsenek megjegyzések: