"Csak olyan istenekben hinnék akik, akik táncolni tudnak."

2008. december 12.

Kezicsokolom

Mar egy hete hogy nem irtam, pedig rengeteg dolog tortent velem egy het alatt. Peldaul megjartam Vasarhelyt es Kolozsvart is. Nehany eloadast is megneztem, amirol nem szivesen nyilatkoznek, mert biztosan ellenem fordulna a vilag ha azokat elkezdenem most kritizalni. Na de mindegy. A vasarhelyi foiskolan "nagy" fesztival vette kezdetet de mar veget is ert. A http://kikiotoujsag.blogspot.com -on olvashattok rola bovebben is. A hangulat igazan jo volt a fesztivalon bar en csak egy napot voltam ott megis ereztem igazan jol esik a diakoknak vegre megismerni egymast. Sajnos az eloadasok nagy reszerol lemaradtam... Nos ugy erzem hagyom ezt a fesztivalt.

Gyirgyoban folytatnok a mesebelimet, mer ami fontosabb az, ho` a sajat hazunk tajjekjan bemutato keszulozkodik migppeddig a Pajinkas Janos. A munka mostan mogyon igazibul. Eddig csak az elmilet vot, mostan mogyon a gyakkorlat es. Node ennek lesz mig visszahangja.

Pipe, ruca, vagypediglen stekker...
Kezicsokolom

Egyutt egy ekezetek nelkuli vilagert!
K.B.Gabor

Photobucket

Nincsenek megjegyzések: